27 Haziran 2016 Pazartesi

SON ZAMANLARDA OKUDUĞUM EN GÜZEL ŞİİR



 

Son zamanlarda sosyal medyada gezinen bu şiiri okuduğumda çok beğendim. 

 O kadar doğru bir tespit yapılmış ki, merak ettim  kime ait bir yazı diye, hemen araştırmacı gazetecilik ruhum depreşerek, sordum google amcama ki.  baktım ki en sevdiğim Antoloji com. da yayınlanan bir şiir çıktı.. 

Şiir Yakup Kiraz'a aitmiş, çok beğendim. Bu şiiri yazan, bu doğru tespiti yapan şairimizin yüreğine sağlık.

 Bende bunu herkesin okuması için blogumda paylaşıyorum.

Gerçekten de severek yapılan mesleklerin insanı daha başarılı kıldığı bir gerçek.  Bu şiirdeki gibi merhametli, adil, namuslu kişiler olsun ki, sağlığımız, hukukumuz ve binalarımız çökmesin.

Bu arada Yakup Kiraz isimli şairimizi de inceledim. Çok harika şiirleri var. Bazı şairlerin şiirleri tanınır, kendileri pek meşhur olmazlar. Halbuki tüm şiirleri çok güzelmiş. Aşağıdaki şiirde yine aynı şaire ait. Bunu da okuyun, bu da yukarıdaki şiiri okuyana, bu şiir de hediyesi olsun..


Hepimiz Farklıyız 




Beş parmağın beşi bir mi?
Tek yumruk yapılınca ne güzel!

Gök kuşağının rengi bir mi?
Yan yana dizilince ne güzel!

Şu sazımın teli bir mi?
Bir türküde çalınınca ne güzel!

Derelerin yolu bir mi?
Irmak olup çağlayınca ne güzel

Çiçeklerin özü bir mi?
Arı onu bal yapınca ne güzel

Yiyeceklerin türü bir mi?
Bir çorbada kaynayınca ne güzel

Bir olmayalım,birlik olalım
Kol kola yürüyünce ne güzel!

Farkımıza saygı duyalım
Sen de beni düşününce ne güzel!

Tenler farklı,diller farklı…
Umutlar bir,gönüller bir! ..
Kaldırıp engelleri aradan
Bir birine sarılınca ne güzel!
Yakup Kiraz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için çok teşekkür ederim.